fredag 7. mai 2010

ferdig med matte for all framtid - forhåpentligvis!

ja, jeg vet at jeg skrev det samme på videregående, også hoppet jeg med viten og vilje på universitetstudier i samfunnsøkonomi, men nå mener jeg det; jeg er ferdig med matte. forever and for always. selv om jeg skulle finne på siviløkonomstudiet slipper jeg unna alt som heter matte, fordi matten på samfunnsøkonomi er en hel del hakk vanskeligere!

dels for eget selvskryt, og dels for å applaudere meg selv, skal jeg illustrere hvordan hodet mitt har sett ut den siste tida:

Y = 1\1-a+at+w+q(F-(n+h+x^2)+r+b+e+XY1*+X2 =


det mest overraskende er at jeg faktisk følte at eksamenen gikk greit også. nå gleder jeg meg bare til å bli ferdig med forbruker og marked, fordypningsoppgave, westerdalsintervju og muntlig eksamen i sosialantropologi! sistnevnte er utrolig nok det jeg gleder meg mest til. muntlig eksamen har alltid vært min sterkeste side. tror ikke jeg har gått ut av et rom uten å få toppkarakter i muntlig.

planene for de neste dagene er å nyte mest mulig av helga. i dag har jeg og erling koset oss i hverandres selskap (som vanlig kan jeg vil begynne å si), og i morgen skal jeg ha skikkelig jentekveld med hanne! det blir superkoselig.